Kamera, tävling, jul mm

Hej!

Riktigt glad är jag nu, kom hem ifrån stan med ett stort leende i ansiktet, för kan ni gissa? Jag köpte Canon EOS 550D!! Och så köpte jag en väska med regnskydd och ett 4 GB minneskort. Ska starta fota imorgon! Jag kan knappt vänta. Och så klart blir det även några bilder här då (Om jag hinner ;)

Jag skrev ju här innan att jag hade tjuvstartat julen och då skrev jag inte vad jag fick för julklappar, och eftersom många utav er undrade så skriver jag det nu. Jag fick:

Röd Adidas jacka
Prenumeration på tidningen "Foto"
Pengar
Bok med recept på cupcakes
Örhängen
 
Nu har jag suttit och kollat igenom era bidrag och eftersom alla var så fina så kunde jag knappt bestämma mig. Sen läste jag alla era tips också och kom äntligen fram till en vinnare!
Och vinnaren är... Clara som vann med denna bild:


Kommentarer
Postat av: Ansi

Vad kul att du fick kameran du suktat efter så länge!! :)

2010-12-26 @ 16:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0