God Jul!

Från oss alla (hmm) till er alla, önskar vi en underbar jul!

Idag har jag:
Ätit en mysig julfrukost, med julbröd, julskinka och julmust.
Gjort klart dom sista förberedelserna och gjort klart saffranskolan.
Slappat och tagit på mig kläder.
Ätit risgrynsgröt med socker och kanel.
Sen kom pappa och vi kollade på Kalle Anka, hela familjen.
Sedan var det paketöppning!

Jag fick:
Pengar (Så nu sticker jag ut på rean i morgon och ser om jag kan hitta ett kamerafynd)
Cupcake halsband och armband.
En bok, "Beatyfull dead" heter den.
Ett smyckessätt.
En ringhållare i form av en katt (jättesöt, jag kanske visar den här på bloggen någon gång.)
En plånbok till mina pengar, en rosa, såklart!
Tidningar.
Två filmer.
En till bok.
Och lite annat smått och gott.

Vad fick du i julklapp?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0